بارانباران، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 8 روز سن داره

باران کوچولوی خونه ی ما

اولین سالگرد تولدت نزدیکه نازنینم

1391/12/1 16:28
نویسنده : مامان گی
1,083 بازدید
اشتراک گذاری

دخمل خوشگلم باران نازم داریم کم کم به اولین سالگرد تولدت میرسیم عزیز دلم .... نمیدونی چقدر هیجان دارم عشقم.....قراره برات یه جشن تولد با یه عالمه پووووه بگیریم....خیلی برنامه ها دارم برات عزیزترینم....راستی تولد شما 5 اسفنده ولی چون میشه شنبه ما برات جمعه شبِ تولدت رو جشن گرفتیم....آخ باران چقدر زود گذشت برام مامی جونم...برای خودت خانومی شدیییی....فهمیده و دانا با شیطنت های شیرین کودکی....دیگه از این به بعد بهت نوزاد نمیگن میشی نوپا قربون قدمات برم من .....باران دلم برای بوی نوزادیت تنگ شده ...امیدوارم یه روزی تو هم این حس قشنگ مادر شدن رو تجربه کنی ....البته به نی نی ایندت از الان بگمااااا حق نداره مثل مامانش عجول باشه.....چون فقط باران من حق داره هر کار دوست داره بکنه .....قربون کنجکاویات برم من که به همه چی توجه میکنی مثل امروز که از قالیشویی اومدن برای شستن مبلامون میخواستی بدونی چیکار میکنن نشستی تو صندلی غذات و تا اون اقاها کارا رو انجام بدن کلی تعجب کردی و بعدشم کلی سخنرانی.... تازه الان بلدی از مبل بالا بری و مثل شاهزاده خانوما میشینی و استراحت میکنی وقتی خستگیت در رفت دوباره میای پایین و کلی بازی میکنی یا دوست داری عروسکهات رو بذاری رو مبل بعد بیای بالا بعد بندازیش پایین خودتم بیای پایین و دوباره از اول....

راستی خوشگل مامان دیروز حواسم نبود خودکار رو گذاشته بودم روی جای تعویضت شما هم که ماشاءالله برای برداشتن همه چی استادی برداشته بودی برای اولین بار با خودکار رو خودت و لباسات و تختت نقاشی کشیدی ...انقدر بامزه بووووود فقط حیف هول شدم زود خودکار رو ازت گرفتم و تخت تمیز کردم یادم رفت از اولین اثر هنریت عکس بندازم شرمنده....حالا بابایی پیشنهاد داده که برات یه پارچه بگیریم روش هرچقدر دوست داشتی اثر هنری بکشی...

دیگه اینکه کاملا با عروسکات بازی میکنی همینطور با لوگوها و حلقه ها و میلت....الانم یه دخمل 8 دندونی هستی.....خیلیم ناز و خوشگل تازه تو عکسهات درشت تر از خودت میوفتی انقدر برام جالبه یکی ندونه میگه چه تپلی هستی ولی خودت اندازه ای نه لاغری نه تپل....

 

دیگه اینکه نزدیک یک هفته هست که داری با ما صبحانه کامل مثل خودمون میخوری خیلیم دوست داری همینطور ناهار وشام خودم رو میخوری به جز اون چندتا چیزی که دکترت برای سال اول ممنوع کرده....

راستی پسرخاله مامانی هم دنیا اومد اسمش رادین شد خیلی نازه و توام خیلی برات جالبه ولی وقتی میبینیش دوست داری همش بیای بغلم...وروجک دوست داشتنی من

مامانی من برم دوباره میام و برات از عکسهای این روزهات میذارم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

سعید
5 اسفند 91 12:17
فروشگاه کارتون فروش انواع کارتون های جدید ، قدیمی و عروسکی هدیه ای مناسب برای کودک دلبند شما پس از دریافت محصول وجه مورد نظر را پرداخت کنید
مامان آنی
7 اسفند 91 15:54
اصلا ناراحت نباش گلاره جون دخمل نازت بازم برات از این اثر های هنری به جا میذاره
nasema
16 اسفند 91 17:40
سلام به دوست عزیز برای داشتن تقویمی زیبا با تم مورد نظر خود و عکس های شما به ما مراجعه کنید با بهترین کیفیت و قیمت فقط 1000 تومان بهترین عیدی برای سال نو یه عیدی موندگار و کم هزینه پس زود بیاین