بارانباران، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 8 روز سن داره

باران کوچولوی خونه ی ما

مامان 1/2/92

1392/2/2 19:49
نویسنده : مامان گی
1,110 بازدید
اشتراک گذاری

عزیز دلم فرشته کوچولوی نازم دیروز با همدیگه رفته بودیم مطب خانوم دکتر گیلدا عمید که شما رو بدنیا اورده بود...با اینکه تو مطب خیلی منتظر شدیم( حدود 4 ساعت) ولی واقعا شما خیلی خانومی کردی...اصلا اذیت نکردی گلم یه عالمه با هم تاتی بازی کردیم وقتی خسته شدی بغلت کردم اروم قدم میزدم شما استراخت کنی و شما خیلی اروم میزدی پشتم مثل اونوقت هایی که بهت میگم مامان رو ماساژ بده که گفتی مـــــامـــــآن واییییییی قند تو دلم اب شد انقدر ذوق کردم که همه خستگیام در رفت....خلاصه خانم دکتر اومد و نوبت ما شد تا شما رو دیدن عاشقت شدن و گفتن که عکست رو براشون ببرم.... خیلی خوب بود بعدشم که بابایی اومد دنبالمون و شما تو صندلی ماشینت بیهوش شدی از خواب... خیلی دوست دارم دخترک نازم مخصوصا که هرجا میریم انقدر خانومی همه عاشقت میشن....حس خیلی خوبی بود که من و شما با هم تو مطبی بودیم که یاداور یکی از شیرین ترین دوران زندگیمه....

 

پ.ن: مامانی امروز از صبح بدنت داغه و اسهال شدی اول فکر کردم برای دندونای جدیدته که لثت رو متورم کرده دوبار استامینوفن بهت دادم ولی یکم اومد پایین و دوباره رفت بالا منم طاقت نیاوردم میخواستم ببرمت بیمارستان کسری که زنگ زدم گفتن ببرش کلینیک فوق تخصصی پگاه که خیلیم به خونمون نزدیکه...بردمت اونجا دکتر گفت که ویروس روزئولا گرفتی که البته ظاهرا از دو هفته پیش وارد بدنت شده بوده ولی علایمش الان مشخص میشه... برای همینم بی اشتها شده بودی ...گفت دوره تبش بین 3 تا 5 روزه و بعدش احتمالا بدنت دونه میزنه ...امیدوارم تبت هرچه زودتر کنترل شه گلکم دیگه هیچوقت مریض نشی نازنینم.... 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

مهسا(مامان هستی)
2 اردیبهشت 92 22:08
سلام عزیزم آفرین به این خانوم خانوما که اینقدر گلِ الهییییییی ایشالااااا زودی خوب بشی گلم خصوصیتو چک کن
مامان روژینا
10 اردیبهشت 92 22:49
آسودگی از محن ندارد مادر. آسایش جان و تن ندارد مادر .دارد غم و اندوه جگر گوشه خویش ورنه غم خویشتن ندارد مادر گلاره جون روزت مبارک
♥ مامان و بابای محمد پارسا ♥
11 اردیبهشت 92 17:05
تا دیده ام به روی جهان باز شد، زشوق لبخند مهربان تو جا در تنم دمید فریاد حاجتم چو برون آمد از گلو دست نوازش تو به فریاد من رسید ولادت حضرت زهرا(س) و روز مادر و روز زن بر شما مبارک
مادر بودم
19 اردیبهشت 92 1:51
باران زیباترین اسم دنیا اسمی که تا به گوشم میخوره چشمام بارانی میشن باران من دخترم مامانشو ترک کرد به امید خدا دخترشما باران شما سالم و باطول عمری باعزت اینا میمونه بارانم دخترم دلم تنگه
ساراي محمدسجاد اينا
22 اردیبهشت 92 12:22
سلام باران جانم خوبي؟ لطفاآدرس اون کلوپ رو بذار توي وبلاگ محمد سجاد يا زينبم. ممنون از لطفت اونجا ديگه گشتن نداره توي تاپيک خيلي پست هست حوصله ندارم بگردم پيداش کنم
✿♡✿ مامان و بابای محمدپارسا ✿♡✿
6 خرداد 92 18:07
سلام گلم چه دختر خانومی ماشالا خدا حفظت کنه
مریم
14 خرداد 92 2:53
ای جونمممممممممم چرا این دختر اینقده مهربونه آخه بوسس ای جونم ایشالا زود زود خوب شه پیش ما هم بیا خوشحال میشم
مامان روژینا
16 مهر 92 17:34
وای مردم ! روز ناز کودک است روز سرمستی و ساز کودک است کودک است ایینه دل را صفا کودک است محصولی از عشق و وفا باران جون روزت مبارک