بارانباران، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 23 روز سن داره

باران کوچولوی خونه ی ما

باران 34 هفته ای من

1391/9/6 23:41
نویسنده : مامان گی
711 بازدید
اشتراک گذاری

بارانم امشب ساعت 8:16 تو 8 ماهه میشوی...34 هفته از اون 34 هفته ای که تو نازنینم تو دلم بودی میگذره ....عزیزم 8 ماهگیت مبارک....

 عزیز دلم همین الااااان دیدم اولین دندونت جوونه زده...مبارکهههههه گل من

بارانم در بدو تولد...

 

بارانم در انتهای 7 ماهگی

 

بعدا نوشت : بارانم دومین دندونت یه هفته بعد جوونه زد... گل دو دندونی من.....

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

سولماز ( مامان باران )
13 آبان 91 0:55
8 ماهگیت و در اومدنت دندونت مبارک باشه
الناز و حسین وباران
5 دی 91 2:48
سلام خانمی .منم مثل تو 1 باران ناز دارم که همه دنیای من وباباش .الهی خدا نگه دار باران شما و منو همه نینیهای دنیا باشه با اجازه لینکت میکنم .به منم سر بزن خوشحال میشم